Rokdent Oy y-tunnus: 3168353-7 osoite: Ristolanmäki 12 myy palveluita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille tai oman lapsen puolesta asioiville Suomen alueelle, lukuun ottamatta Ahvenanmaan kuntia. Nämä toimitusehdot soveltuvat palveluiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 8.1.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Verkkokaupan palveluiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Paveluiden hinnat eivät sisällä veroja, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Tilauksesta aiheutuvia toimituskuluja ei ole, sillä palvelumme perustuu verkon yli tapahtuvaan konsultaatioon.
Voit tilata palveluitamme verkkokauppamme kotisivuilla valitsemalla halutun palvelun ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Vahvistuksen jälkeen sinut ohjataan chattiin automaattisesti.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.
Palvelun hyväksymisen ja maksamisen jälkeen sinulla ei ole palautusoikeutta, jos hammaslääkärimme ovat antaneet sinulle palvelua. Jos yhteydenottosi jälkeen haluatkin peruuttaa palvelun tilaamisen, on sinun suljettava Chat ja lähetettävä viipymättä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@hammasonline.fi, jotta voimme palauttaa rahasi.
Konsultaatiossa käydyt keskustelut tallennetaan, joten jos jostain syystä lääkärin kanssa käyty keskustelu on kadonnut tai vioittunut palvelun aikana tai et pääsee kirjautumana takaisin tai on palvelun laatu on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
asiakaspalvelu@hammasonline.fi
arkisin 7-21
Rokdent Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos hoitovirhettä/palvelunlaatua koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, potilas voi saattaa asian chat-vastaanottoa antaneen hammaslääkärin potilasasiamiehen ratkaistavaksi (kysy lisätietoja asiakaspalvelu@hammasonline.fi).